اشتھاراتی ملانے مشتھرین ایک کاروباری پتہ، ایک فون نمبر، یا ایک سے زیادہ ویب صفحات رابطہ طرح، ان کے اشتہارات کے ساتھ اضافی معلومات دکھا کر ان ایڈورڈز کی مہمات کو بڑھانے کے لئے کی اجازت دیتا ہے کہ ایک خصوصیت ہیں.
اشتھاراتی ملانے اشتھار کی نمائش کو بہتر بنانے اور کلکس کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لئے پیدا کر رہے ہیں. وہ تلاش کے نیٹ ورک کے ساتھ نظر کی تلاش کے نتائج کے اوپر، اور توسیع کی بنیاد پر بھی ڈسپلے نیٹ ورک پر ظاہر ہو سکتا ہے.
ایڈورڈز ملانے سے پتہ چلتا ہے کہ یہ حساب لگاتا ہے جب کہ توسیع (یا ملانے کا مجموعہ) مشتہر کی مہم کی کارکردگی کو بہتر بنانے گا، یا ایک اشتھار کو یہ ظاہر کرنے کے لیے کافی زیادہ نمبر پر ہے جب. مشتہر کلک کے لئے ہمیشہ کی طرح وصول کیا جاتا ہے. گوگل کا جائزہ لینے کے ملانے، سماجی ملانے اور بیچنے والے درجہ بندی کے لئے چارج نہیں کرتا.
گوگل پر کلک کریں کرنے کے لئے کال [ترمیم]
گوگل پر کلک کریں کرنے کے لئے کال کے صارفین کو گوگل کے تلاش کے نتائج کے صفحات سے مشتھرین کو فون کرنے کی اجازت دی جو گوگل کی طرف سے فراہم ایک خدمت تھا. صارفین کو ان کے فون نمبر داخل ہوئے اور گوگل پھر انہیں پکارو اور مشتہر سے رابطہ قائم کریں گے. کالنگ الزامات گوگل کی طرف سے ادا کر رہے تھے. سروس 2007. [17] کچھ وقت اسی طرح کی کال پر کلک ٹو فعالیت Google Maps میں نتائج کے لئے دستیاب تھا کے لئے میں بند کر دیا گیا تھا. گوگل کی لوڈ، اتارنا Android آپریٹنگ سسٹم کے Froyo کے ریلیز میں، بعض اشتہارات ایک صارف کو آسانی سے ایک مشتہر کال کر سکتے ہیں، جہاں بہت ملتا جلتا فعالیت، شامل ہیں. iOS میں، فون نمبروں کو خود بخود اس طرح کے طور پر تسلیم کیا جاتا ہے، اور ویب ڈویلپرز کو بھی اسی طرح کی (جیسی تو نہیں) فعالیت فراہم فون ایپلی سے براہ راست رابطہ، فراہم کر سکتے ہیں.
گوگل اب تلاش کرنے ان کی ویب سائٹ میں جانے کی نسبت براہ راست کی بجائے ایک کاروبار کو کال کرنے کی اجازت دیتا ہے جو ایک موبائل فون کال پر کلک کرنے کی تقریب فراہم کرتا ہے.
گوگل ایڈسینس ایک پروگرام گوگل کی طرف سے چلایا مواد کی سائٹس میں گوگل نیٹ ورک پبلشرز خود کار متن، تصویر، ویڈیو، یا انٹرایکٹو میڈیا کے اشتہارات، ویب سائٹ کے مواد اور ناظرین کو ہدف بنا کر پیش کرنے کیلئے اجازت دیتا ہے ہے. یہ اشتہارات، زیر انتظام مطابق کیا، اور گوگل کی طرف سے برقرار رکھا جاتا ہے. وہ یا تو ایک فی کلک یا فی تاثر کی بنیاد پر آمدنی پیدا کر سکتے ہیں. گوگل نے ایک دوہری کلک قربانی (بھی گوگل کی ملکیت) کے حق میں اکتوبر 2008 میں یہ ایک قیمت فی کارروائی سروس بیٹا آزمودہ، لیکن موقوف ہے [2]. Q1 2014 میں، گوگل US 3.4 ارب $ (13.6 $ بلین سالانہ) کمائی، یا گوگل ایڈسینس کے ذریعے کل آمدنی، 22 فیصد. [3] ایڈسینس ضابطہ اخلاق کے پروگرام میں شریک ہے، تو ایڈسینس کے اشتھارات کو عام مثلث کے سائز ضابطہ اخلاق آئیکن بھی. [4] [5] یہ پروگرام بھی HTTP کوکیز پر چلاتا ہے.
گوگل ویب سائٹ کے مواد، صارف کے جغرافیائی محل وقوع، اور دوسرے عوامل پر مبنی اشتہارات پیش کرنے کے لئے اس ٹیکنالوجی کا استعمال کرتا. گوگل کی ھدف بنائے گئے اشتہار نظام کے ساتھ تشہیر کے لئے چاہنے والوں کے گوگل ایڈورڈز کے ذریعے اندراج کر سکتے ہیں. ایڈسینس، پیدا کرنے اور ایک ویب سائٹ یا بلاگ پر بینر اشتہارات رکھ کرنے میں مہارت رکھتا ہے کہ نیا پروگراموں میں سے ایک بن گیا ہے کے اشتہارات کم مداخلت ہو اور اشتہارات کے مواد اکثر ویب سائٹ کے لئے متعلقہ ہے کیونکہ.
کئی ویب سائٹس ان کے مواد سے رقم کمانا ایڈسینس استعمال کرتے ہیں؛ یہ سب سے زیادہ مقبول اشتہارات نیٹ ورک ہے. [6] ایڈسینس کے ساتھ آمدنی پیدا کرنے کے اشتہارات کی فروخت کے پروگراموں اور فروخت کے لوگوں کی ترقی کے لئے وسائل نہیں ہیں کہ چھوٹے ویب سائٹس پر اشتہارات کی آمدنی کی فراہمی کے لئے خاص طور پر اہم ہو گیا ہے. ایک ویب سائٹ پر پراسنگ متعلقہ اشتہارات ڈسپلے کی، ویبماسٹروں ویب سائٹس 'کے صفحات پر ایک مختصر جاوا سکرپٹ کے کوڈ کی جگہ. ایڈسینس ویب سائٹ پر ناشر کیس اسٹڈیز کی ایک بڑی تعداد میں بتایا گیا ہے مواد سے بھرپور ہیں کہ ویب سائٹس، اس اشتھاراتی پروگرام کے ساتھ بہت کامیاب رہے ہیں. ایڈسینس پبلشرز صرف تین لنک یونٹ سے ایک صفحے پر، تین معیاری اشتھاراتی اکائیوں کے علاوہ میں رکھ سکتے ہیں، اور دو تلاش کے خانے. [7] یہ پابندی پریمیم پبلیشرز گوگل میں اکاؤنٹ مینیجرز کے ساتھ براہ راست کام کرنے والے کے لئے قابل عمل نہیں ہے.
کچھ ویبماسٹرس ان کی اپنی ایڈسینس کی آمدنی بڑھانے میں اہم کوشش ڈال. انہوں نے تین طریقوں سے اس پر عمل کرو. [حوالہ درکار]
انہوں نے بشمول لیکن آن لائن اشتہارات تک محدود نہیں ٹریفک پیدا کرنے والے کی تکنیک، کی ایک وسیع رینج کا استعمال.
انہوں نے ایڈسینس کے اشتہارات، زیادہ تر وہ کلک کر رہے ہیں جب باہر کی ادائیگی جس طرف متوجہ ہے کہ ان کی ویب سائٹس پر قیمتی مواد کی تعمیر.
انہوں نے اشتہارات پر کلک کرنے کے زائرین کی حوصلہ افزائی کرتا ہے کہ ان کی ویب سائٹس پر متن کے مواد کا استعمال. گوگل کی طرح کے جملے استعمال کرنے سے منع کرتا ہے کہ ویبماسٹرس کے نوٹ پر کلک کی شرح کو بڑھانے کے لئے "میرا ایڈسینس کے اشتھارات پر کلک کریں". ہرگز قبول جملے "سرورق" اور "اشتہارات" ہیں.
تمام ایڈسینس کی آمدنی کا ذریعہ ایڈورڈز کے پروگرام، کے نتیجے میں ایک Vickrey دوسری قیمت auction.AdSense پر مبنی ایک پیچیدہ قیمتوں کا تعین ماڈل ہے جس میں ایک سیل کر بولی جمع کرانے کے لئے ایک مشتہر حکم دیتا ہے (یعنی، ایک بولی حریف کی طرف سے قابل مشاہدہ نہیں). اس کے علاوہ، کسی بھی کلک کریں موصول ہونے کے لئے، مشتھرین صرف ایک بولی اضافہ دوسری سب سے زیادہ بولی سے زیادہ ادا کرتے ہیں. گوگل فی الحال موادی نیٹ ورک شراکت داروں کے ساتھ ایڈسینس کی طرف سے پیدا کی آمدنی کا 68 فیصد، اور تلاش کے پارٹنرز کے لئے ایڈسینس کے ساتھ ایڈسینس کی طرف سے پیدا کی آمدنی کا 51 فیصد حصے. [8]
جون 18، 2015 پر، Google ایک نیا علامت (لوگو) کے ساتھ ایڈسینس کے rebranding کا اعلان کیا
No comments:
Post a Comment